Ondertekening Convenant Geletterdheid Kennemerwaard

De Wering maakt het Verschil! Over onze vernieuwde werkwijze in relatie tot de transities en transformatie van het sociaal domein.

Methodiek Ouderschap Blijft erkend als goed onderbouwd

Lekker actief! Activiteiten voor 55+ in Den Helder

Ook als u ouder wordt, wilt u actief blijven. Nieuwe dingen leren of lekker sportief bezig zijn. U kunt uw energie kwijt in het activiteitenprogramma van De Wering. Houdt u van gymnastiek? Wilt u de computer leren gebruiken? Er is keuze in overvloed. Plezier en gezelligheid staan voorop. Leren en presteren doet u in uw eigen tempo.

Bij De Wering maken we onderscheid tussen bewegings-, educatie- en ontmoetingsactiviteiten. Daarnaast organiseren we in verschillende gemeenten in de zomer en rondom de Sint-/Kerstperiode eenmalige activiteiten waarop iedereen kan inschrijven.

Activiteiten worden onder andere gehouden in sporthallen, wijkcentra en buurthuizen. Mogelijk ook bij u in de buurt. Voor meer informatie over het complete activiteitenaanbod kunt u terecht bij onze kantoren in Den Helder en Alkmaar (zie adressen en bereikbaarheid).

U kunt hieronder klikken voor het activiteitenaanbod op verschillende locaties in Den Helder.